Tuesday, November 23, 2010

Ohh Paper BM & Seni

Today :
1103 /1 | 1103 /2 | 2611 /1 
Bahasa Melayu K1 , K2 & Pendidikan Seni Visual (TEORI)

Tuntasnya dan Overallnya , Hari nie everything is okeee . TAPI nak maki jap ! sial punya budak tadi , dia g sondol bontot motor buruk aku , slamat tak teguling aku atas jalan . bloodyhell ! Alhamdulillah la aku xde pape , kau nak mati pegilah . oke dah habis :)
Paper BM ? Ouchh , bolehla tahan . bengkok2 jari nie nak carik 350 patah perkataan tapi Syukur la , dapat reach target , 507 PP :) tapi , makin bnyak wat mkin bnyak slah :( takpelah , tu usaha terbaik aku . hehe , wat numb 4 , wabak penyakit berjangkit ! HAHH Sape ade penyakit brjangkitt haaa ! :P

And then , Pukul 10.15 pagi , kwan2 aku sume balik tapi aku terperok kat skola , jwab paper Seni Visual . hahh nak sngat amer Seni Visual , takpee , untuk kerjaya photographer kau jugak amer :) jawab paper seni sngatlah santai , smbil terkangkang , jwab men tanda je A B C D mana aku suka , HAHAH , takpe janji nmpak betol NAMPAK BETOL ok :) and then , saya telah melanggar arahan iaitu tidur dalam dewan peperiksaan :) hahaha tapi pengawas tu wat dek je . GO la amer tdow , wat smpai numb 45 , tros tdow , lagi 5 mnit nak abes mase , go lagi 5 soalan :D HAHAHA .

And Last Paper For Today :) BM K2
Jawab mcamane ?
Ohh Sngat Syok ! Syukur Alhamdulillah sebab memudahkan hambaku nie menjawab dengan mudah . Bak Kate orang utara , pulun habih ! huihh , soklan sume mudah di jawab , harap2 dpat lah A yang ku impikan :) nak gembirakan hati mak dan keluarga :) hehehe .oke dah pnat type , bngkok dah jari kelingking ku :D

Tomorrow Waiting List --> BI K1,K2
WISH ME LUCK KAWAN2 :)